Aktualizacja 10 kwietnia br.
Od dnia 16 kwietnia br. (wtorek) zapraszamy do nowej lokalizacji Działu Świadczeń Rodzinnych i Dodatków Mieszkaniowych przy ul. Henryka Sienkiewicza 1 w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu.
Aktualizacja 3 kwietnia br.
Od dnia 16.04.2024 r. Dział Świadczeń Rodzinnych i Dodatków Mieszkaniowych zostanie przeniesiony z ul. M.C.Skłodowskiej 5/1b do siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Henryka Sienkiewicza 1 w Raciborzu.
Aktualizacja 25 marca br.
ZAPROSZENIE NA WEBINARIUM DLA SENIORÓW I ICH OPIEKUNÓW "NA CO UWAŻAĆ I JAK NIE DAĆ SIĘ OKRAŚĆ W INTERNECIE
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Na co uważać i jak nie dać się okraść w Internecie – bankowość elektroniczna dla seniorów. I edycja” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla
Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Komendą Główną Policji.
Webinarium (spotkanie online) odbędzie się 24 kwietnia 2024 roku (10:00-12:30).
Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy – link do strony z odnośnikiem do formularza: https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=88338&p_id=18
Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu wydarzenia, potwierdzenia uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie będą przesyłane na bieżąco.
Celem spotkania online (webinarium) jest zwiększanie świadomości seniorów i ich opiekunów w zakresie aktualnych zagrożeń spowodowanych działalnością cyberprzestępców.
W celu uczestnictwa w spotkaniu niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex.
Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane przed webinarium, a szczegółowe informacje techniczne zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem na spotkanie.
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Aktualizacja 11 marca br.
OFERTA PRACY - ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ – EDYCJA 2024
Starosta Raciborski ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością w ramach realizowania Programu: „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2024 finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego.
Informacja opublikowana została na stronie Powiatu Raciborskiego pod adresem: Oferta Pracy - Asystent Osobisty osoby z Niepełnosprawnością
Aktualizacja 5 marca br.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciborzu informuje, iż w dniu 15 lutego 2024 r. rozpocznie się nabór wniosków do Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024 r.
Karta zgłoszenia do Programu wraz z wymaganymi załącznikami znajduje się pod linkiem
ADRES: | ul. Henryka Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz |
TELEFON | 32 4152650, 32 4190642, 32 4190643 |
E-MAIL: | sekretariat(malpka)ops-raciborz.pl |
NIP: | 639 16 96 887 |
REGON: | 003457272 |
PON. | 7:00 - 15:00 |
WT. | 7:00 - 16:30 |
ŚR. | 7:00 - 15:00 |
CZW. | 7:00 - 15:00 |
PT. | 7:00 - 13:30 |
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciborzu reprezentowany przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pomocą formularza kontaktowego jest realizacja prawnie uzasadnionych interesów leżących po stronie Administratora (komunikacja z osobami korzystającymi z formularza kontaktowego). Dane osobowe będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celu złożenia odpowiedzi na zapytanie. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom. Dane osobowe będą przetwarzane tylko i wyłącznie do momentu zrealizowania celu, dla którego zostały zebrane. Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.